KLINIK KOMPLEMENTARI SAM SHIFA (KKSS)

Photobucket

PERUBATAN ALAMI

PERUBATAN ALAMI

SAM SHIFA DI MIHAS 2008

PROMOSI DASC SKINCARE

Photobucket

Sunday, May 4, 2008

PUSAT KECANTIKAN & RAWATAN ALTERNATIF SAM SHIFA’

Pusat Kecantikan & Rawatan Alternatif Sam Shifa’ adalah cawangan kami yang dikhaskan untuk menjalankan rawatan kecantikan. Namun pembukaannya adalah lebih awal dari Klinik, iaitu 1 September 2004. Ia telah menjadi PUSAT UTAMA RESDUNG di Perak. Ini kerana kami mampu memberikan rawatan alternatif yang lebih banyak kepada pengidap Resdong bukan sekadar Rawatan Asap sahaja.

Antara rawatan yang disediakan dipusat kecantikkan kami pula lebih kepada penyelesaian masalah kecantikan dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Diantaranya ialah rawatan muka. Terdapat pelbagai jenis rawatan untuk muka. Diantaranya yang digemari ialah ‘Refreshing facial’ ‘Normal Facial’, SAM Fairness Facial’ ‘Pores Facial’ yang menggunakan Magic Hammer. Rawatan badan seperti urut rilek, urut stress, lulur/scrub badan, rawatan slim, ‘body and slimming treatment’, rawatan rambut, mulut, gigi, kaki dan lain-lain. Kami turut menyediakan pakej untuk bakal pengantin, pakej sebelum dan selepas bersalin, pakej awet muda.serta serta SPA yang mementingkan penggunaan ramuan natural.

Pelbagai keistimewaan diberikan kepada pelanggan Sam Shifa’ iaitu promosi dan hadiah setiap bulan seperti akupuntur percuma, sauna percuma, potongan harga diberikan kepada warga emas, pelajar dan golongan kurang mampu serta ibu tunggal. Sasaran utama kami ialah tumpuan diberikan kepada pelajar UPSI yang menderita kesakitan, kurang mampu,anak yatim akan dijadikan sebagai ANAK ANGKAT SAM SHIFA’

  • CIRI – CIRI PERUBATAN SAM SHIFA’

· 100% selamat

· Tiada kesan sampingan (No Side Effect & No Post Effect)

· Sesuai untuk semua golongan

· CURE IS SURE…InsyaALLAH !!!

1 comment:

DR Rochelle Malaysia said...

Pemborong produk kecantikan Dr Rochelle Skin Expert, diperbuat dari bahan alami berkualitas tinggi. Berkesan untuk pemutihan yang nyata, menghaluskan kulit wajah, mencerahkan dan mengecilkan pori-pori di muka.

Cara Order : SMS/Whatsapp Azwan 0123796229 / 0129381556. Chat BBM 21950D17

Sila kunjungi website kami http://rochelleskincaremy.com